Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Hanna Boman - 28 augusti 2010 23:52

Nu har jag kommit hem från mitt söta kusinbarn Axels 3-årskalas!!   Och han blev jätteglad för alla fina presenter.

Jag köpte en svart fin bil till honom, som han verkligen blev så glad för. Ja, han fick många andra saker också...bl a en fin leksaksmotorcykel, en mysig fleecefilt, Nicke Nyfiken-docka medmera.

Vi fikade en massa goda kakor och en mycket god tårta med massa björnbär uppe på. Mums!! Självklart var det ju kaffe till också.  


Senare på kvällen vankades det grillat(kycklingfilé)med en riktigt god potatissallad till. och självklart blev det ju efterrätt...glass & chokladsås. *Gott-i-gott-gott!!*  

Men nu är jag hemma och ska alldeles strax krypa ner i sängen och sova.

Imorgon blir det kyrkan och då ska jag ha 'Söndagstimmen' med barnen, medans det är gudstjänst för de "gamla".

Berättar med om det hela imorgon. 

/Tjingeling

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards