Alla inlägg den 25 september 2010

Av Hanna Boman - 25 september 2010 15:45

Hejhopp!

Här är jag igen...är en dålig bloggare.

Orkar inte alltid blogga varje dag och tycker nog det är ganska trist att till slutet av veckan göra en såkallad "Resumé" för vad som har hänt under hela veckan(känns inte som det kommer komma så värst många kommentarer då heller...hihi).

Men jag ska försöka se till att blogga lite oftare...när det inte är så mycket i kyrkan som det har varit ganska ofta de senaste veckorna, då man har kommit hem sent på kvällen o inte pallar sätta igång något bloggande eller Facebook-ande.

Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på en skiva av Ingmar Johansson - Till dig ~kroppens och innerlighetens mässa~ En skiva som jag beställt från CDON.com, en väldigt stämningsfull & bra skiva.

Tycker om den fullt ut!!  



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards