Alla inlägg den 15 april 2011

Av Hanna Boman - 15 april 2011 23:36

Återigen en mycket trevlig CAFÉKVÄLL med temat MUSIKLEKAR. Första leken var att man skulle para ihop bilder och sedan sjunga en sång som hörde till dessa bilderna.

Vi var uppdelade i två lag och det laget jag var med i vann ju med hela 15 poäng mot de andra laget som fick ihop 9 poäng. Mina lagkamrater var då: Hampus & Jan & Kyra & Sofia & Julia & Jonna.

Efter det en lek till, där vi fick en varsin bricka med bilder på instrument och så fort ett ett instrument spelades, då skulle man lägga en röd liten bricka på bilden.

Med andra ord, så spelade vi BINGO, vilket också var roligt...

Sen var det då dags för ANDAKT i kyrksalen och det var Mats som höll i denna ikväll som handlade om FRID.

Stefan satt vid flygeln och spelade till lovsångerna som vi sjöng med.

Bilder och sånt kommer att komma i ett senare inlägg, tror jag...haha!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Av Hanna Boman - 15 april 2011 16:35

Här kommer en bild på min fulländade vertygslåda med diverse grejer i, men fick lägga upp verktygen lite sådär innan bilden togs, hihi...


 


Visst är det fin färg på skruvmejslar och annat?



Av Hanna Boman - 15 april 2011 16:21

Här kommer det lite bilder på vad jag inhanlade på Åhléns förra lördagen (9/4).

Jag hade en BONUSCHECK på 50 kronor, som gick ut samma dag.

Åååh, även om jag har haft den i ett halvår...så kan jag ändå inte ta mig upp dit tidigare, utan helt enkelt SISTA DAGEN! Typiskt mig, eller?


  


Först blev det en HJÄRTFORMAD sockerkaksform, så vill ni ha en hjärtformad sockerkaka eller kladdkaka...då är det bara att komma, hihi!!

 

 

 

Ja, det blev även en påse med VÄRMELJUS också.

 

 

 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards