Alla inlägg den 22 april 2011

Av Hanna Boman - 22 april 2011 23:53

Idag tog Henrik och jag bussen ut till Jämjö för att träffa släkten på Mammas sida. Mycket trevligt att träffa alla kusiner och kusinbarn!

Det är inte alltför ofta som vi kan träffas allihop på en enda gång, utan brukar oftast bli vid jämna födelsedagar.

När vi kom dit så serverades det SMÖRGÅSTÅRTA vilket var riktigt gott!

Eftersom kusinbarnen var med, så var det fullt ös medvetslös i stort sätt hela tiden. När det var tyst i huset, då visste man att Adam & Hugo (de äldre barnen, som är kusiner med varann) var ute i trädgården och lekte mellan mat och fika...hihi!

Det är så skönt att komma dit, för man behöver aldrig vara superpigg...utan kan bara vara sig själv och ha det bra.

Eftersom jag tidigare i veckan har haft ont i nacken, så skulle jag väl ha ont även en dag som denna. Och då var inte jag sådär jättepigg precis.

Så himla jobbigt, vet inte riktigt vad det kan bero på bara...


Nähä, nu är det dax för mig att snart göra ett djupdyk ner i sängen!






/Kram & Godnatt

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards