Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Hanna Boman - 9 juli 2011 22:07

Ikväll har vi från Mariedalskyrkan varit ute på Stora Hammar och varit med och medverkat under en gudstjänst som kallas för SOMMARKVÄLL. Då var våran kör SURPRAISE där och sjöng ett antal lite "nygamla" sånger som vi har sjungit många gånger tidigare.

Så det kändes bra & riktigt roligt att sjunga tillsammans igen. Inte så ofta som vi brukar göra det, men den här gången fick vi minsann till det...hehe!

Efteråt sen så var det servering med fralla & bulle & kaka & saft/kaffe. Men jag valde saft den här gången, för jag var törstig...och då passar inte kaffe till mina "smaklökar".

Det blev ju en hel del bilder som togs också, men jag har inte lagt in dem i datorn än...så ni får ha lite tålamod (behöver inte vänta så värst länge, utan de kommer imorgon fast i ett annat inlägg då).


Av Hanna Boman - 9 juli 2011 11:48

Ojdå, vad jag har suttit här nu och ändrat mig fram & tillbaka med en ny design.

Tror ni att jag är nöjd då?

Jo, det är jag. Supernöjd faktiskt!

Känns skönt att jag ÄNTLIGEN har "fattat" hur man ska göra. Men det betyder ju inte att jag ska hålla på och ändra min design ofta för det, utan när jag typ blir trött på den och tycker att jag behöver förnya mig lite.


/So long


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards