Alla inlägg den 24 september 2011

Av Hanna Boman - 24 september 2011 23:56

Dagen idag började med att tvätta, inte det roligaste...men måste ju göras. Jag tänker alltid: "Skönt när det är färdigt!"

Sen när klockan visade 12:30 så kommer Julia hit med bussen, för att Tina & Anders skulle åka ner till Malmö en sväng över dagen.

Då fick jag "jobba" som lite barnvakt, hehe (inte så värst mycket, för hon är ju trots allt 12 år), men ändå!

Eftersom jag fick frågan om detta sent igårkväll via Facebook, så var det ju bara att ändra lite på planerna...fast inte så mycket, hehe!

Eftersom jag redan var klar med tvätten när hon kom, så blev det sen att vi tog oss till CITYHALLEN för att handla lite så vi hade och äta. Och det blev PIZZA. Då köpte vi pizzadeg på rulle, och la på lite av varje sen. Och ack vad god pizza, gottigt värre!

Till detta gjorde jag en vitkålssallad också, som blev himmelskt god, måste jag ju nästan säga.

Men det blev bara jag som åt av den, för Julia ville inte ha...hihi!

Kanske recept kommer på salladen senare i bloggen.

Tiden gick väldigt fort här idag, så helt plötsligt visade uret 20:30. Då var det dax för oss att gå till bussen och jag hade lovat att följa med Julia på bussen hela vägen ut till Knösö. Men jag behövde inte följa henne hem, utan satt kvar på bussen tills den skulle köra in till stan igen. HeHe, fick sitta på bussen i 20-25 minuter innan den startade att köra tillbaka in till stan igen.

Tur att det var en trevlig och snäll chaffis som körde (en av mina favvisar). Så jag satt på bussen i en och en halv timme sammanlagt. Det var ju tur att jag hade fått mobilen med mig, så jag kunde kolla lite facebook och så på vägen tillbaka igen...hehe!



Nej, nu är det dax att lägga sig!




/Kram & Godnatt

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards