Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Hanna Boman - 17 mars 2012 23:11

Idag har jag haft Mamma & Mormor & Eivor & Martin på lite födelsedagsfika i efterskott.

Jag bjöd även idag på hjärtformad kladdkaka, som blev sådär härligt kladdig och god. Bjöd även på hallongrottor och singoallakex. Kanske inte sådär j  ättemycket, men har inte orkat eller haft så mycket tid i veckan till att baka.


Vad fick jag i present då?

Jodå, jag fick pengar och blommor. Brukar inte önska mig så mycket nu längre, eftersom man har ju det man behöver typ.

Men det var en liten mysig stund tillsammans här i alla fall!



  


 


 





Av Hanna Boman - 17 mars 2012 08:57

I tisdags var jag inne på www.nyamusik.se och beställde två böcker. Dessa böckerna har jag varit och kollat efter på andra hemsidor också och även nere i Pingstkyrkan bland deras bokförsäljning, men då när jag har kollat så har det inte funnits typ.

Härom veckan så talade Stina om för mig att på Nya Musiks hemsida så finns det SlimelineBIBELN på REAN.

Sen har jag varit inne på den sidan lite nu och då sedan dess, och i tisdagskväll så gjorde jag beställningen av två böcker, hehe!  

För jag har även en tid, eller under ungefär samma tid har jag velat ha MINUTBIBELN. Så då fick det bli två böcker.

I torsdags redan, så kom ett sms om att böckerna hade kommit. Och då kunde jag ju inte vänta längre, utan var och hämtade paketet när jag prommenerade hem från viktväktarna tillsammans med Stina.




   


   

  






     

   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards