Alla inlägg den 15 april 2012

Av Hanna Boman - 15 april 2012 21:28

Men ojdå, det var väldigt vad jag har hunnit med mycket denna söndag. Det är ju inte klokt, eller hur?

Efter att ha varit ute i Mariedalskyrkan fram till strax innan klockan 14, så åkte jag med Maria och Lovisa in till stan, för de skulle in til Frälsningsarmén och öva (ja, Maria skulle det...så ville Lovisa att jag skulle följa med).

Så jag följde med och lyssnade på när Gospel Bliss övade innan deras gudstjänst. Första gången som jag hörde denna gospelkör, så vilken tur att jag följde med då!


 

Gospel Bliss


Barnkören

 

Inte jättebra bilder kanske, men lite ser man ju ändå. Hmm, satt längst ner...så därav anledningen!

    



Av Hanna Boman - 15 april 2012 21:19

Efter gudstjänsten idag så serverades det kyrklunch som bestod av en riktigt god LASANGE & grönsallad & bröd. Sen efter vi hade spisat på denna goda mat så var det dax för Hampus Flyman och Nils Breidfors att berätta om sin resa till Israel, som de har gjort med sin klass från Södra Vättrbygdens folkhögskola. Det visades många fina bilder och det var roligt att höra dem redovisa om resan.

TACK för det!


Lasange, så gott


Kaffe & kladdkaka till efterrätt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




   


Av Hanna Boman - 15 april 2012 20:44

Gudstjänst i vanlig ordning klockan 10 idag. En fin sånggudstjänst där Elin Andersson från Hässleholm/Sösdala var inbjuden att sjunga. Hon går nu på Glimåkra folkhögskolas gospellinje och trivs riktigt bra!

Hon sjöng fyra till fem sånger och det var så fint att man bara ville höra mera, åtminstone kände väl jag så.


TACK Elin!


   

Av Hanna Boman - 15 april 2012 20:29

Nu när äntligen kameran har kommit i rätta händer, så finns det bilder från tidigare inlägg...som jag har lovat!


  • Påskdagsgudstjänst 8/4
  • Trevlig söndagseftermiddag 8/4
  • Cafékväll 13/4

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards