Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Hanna Boman - 10 maj 2012 21:31

Torsdag och i vanlig ordning viktväktarna då, eller hur? Ja, åtminstone för mig...hehe, plus några andra till förstås.

Idag var det prat om fika, och hur mycket var och en fikar typ.

Hon hade en hel del listor på olika saker som finns ute på caféer och annat. Men det vet väl de fleste att det finns en hel massa olika gosaker, eller hur?

Hmm, det finns; Kladdkaka & Vaniljhjärtan & Kanelbulle & Muffins & Biskvier & Glass och mycket mycket annat.

Jahaja, då ska jag väl gå igenom det här med den "hemska" invägningen då...eller?

Äsch, så värst farlig var det ju inte idag...men ett litet plus var det visst!

Vågen stannade på 60,6 kg och det var ett +0,3 kg.

Nja, jo...jag hade väl den känslan att det inte skulle vara nåt minus. Så rackans tur att det inte var mera plus.


Tack för det vågen! 

Schysst jobbat denna veckan Hanna! 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards