Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Hanna Boman - 25 maj 2012 23:42

Igår gick jag in på INDISKA och köpte mig en sommarkjol, och smart som jag är så provade jag ju den inte innan jag köpte den. Utan jag provade den när jag kom hem. Optimistisk som jag var så köpte jag storlek S, men den passade dock inte.

Så efter jobbet idag så gick jag tillbaka och bytte den till storlek M istället och det passade betydligt mycket bättre (fast samma sak här att jag tog den bara med hem och provade hemma, så inget test i affären).



Efter kjolinköpet var gjort igår, så tog jag mig in till Flash och köpte en klänning...likadan klänning som jag hade på bröllopet förra helgen, fast den här gången blev det den blommiga. Sucktade väl lite efter den för en månad sedan när Stina och jag var ute på klädjakt till bröllopet. Så nu kunde jag verkligen inte låta bli att köpa den blommiga också. Ganska bra, för man kan även ha den som en TUNIKA också om man vill.


 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards