Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Hanna Boman - 5 juli 2012 22:40

Idag så träffades ett litet gäng tonåringar i kyrkan. Då gjorde vi tacos med diverse olika tillbehör till. Och det var ju då de vanliga tillbehören till som; gurka & tomater & riven ost & rödlök & majs & tacosås & nachochips & tortillabröd. Jag är ju alltid en sån som alltid tar "för mycket" fyllning i brödet och kan då inte vika ihop brödet. Fast nu tror jag att ingen kunde göra det, för vi trodde att brödet var lite för litet till omkrets typ, hehe!


Efter att vi hade ätit så spelade vi lite spel och då var det TABU & Brainstorm. Och då kan ju jag säga att TABU var väl inte det spelet som gick så jättebra för mig, men det är ju roligt att spela spel i alla fall.


Vi gjorde en liten spelpaus där vi gjorde jordgubbstårta som såg lite rolig ut. Det var så att den gjordes på marängbotten vilket var riktigt sött och slibbigt, om ni frågar mig. Men tror att även övriga tyckte det.


Tyvärr blir det inga bilder i detta inlägget för att jag glömde kameran hemma!


/Tjingeling 


Av Hanna Boman - 5 juli 2012 15:08

BARA INVÄGNING!

Idag har jag varit nere hos viktväktarna för att det är ju torsdag, men nu är det bara invägning. Så jag kan ju inte skriva så mycket mer än hur vägningen gick då, och det var ett litet minus. Vågen slutede på 61,9 kg och då -0,2 kg.

Självklart fick man ju även Veckans Viktiga också, som alla andra veckor.


 Alldeles lysande, med tanke på hur mycket plus jag hade förra veckan. Bra Hanna!



 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards