Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Hanna Boman - 26 juli 2012 19:31

Idag har det varit till viktväktarna igen, med möte och allt. För Stina är nu tillbaka igen efter sin semester.

Roligt!

Den här gången handlade det om "Mattips för lata dagar".

I "Veckans viktiga" stod det en hel del bra grejer som man kan fixa för de där lata dagarna såg jag nu när jag kikade lite i den. Som t ex ägg ska det alltid finnas hemma för då är det lätt att svänga ihop en omelett som blir mättande tillsammans med en fräsch sallad.

Fullkornsbröd - vill du slippa stå vid spisen, gör en mättande smörgås med salladsblad, skivad avokado och kalkon toppad med tomat och alfalfagroddar.


Nähä, nu är ni väl nyfikna på hur det gick med min vägning idag då? Eh, vill ni verkligen veta? Jaa, okej då!

Jag blev superglad kan jag ju säga. När jag ställde mig på vågen så visade den 61 kg, alltså -2 kg denna veckan.

Bra jobbat Hanna!

Men det har med all den cyklingen jag har gjort nu också sa Stina.

Sen kände jag ju det med att det skulle vara ett minus med innan jag ställde mig på vågen.

Så nu lär det väl bli till att fortsätta cykla hädanefter, eller? Självklart beroende på hur vädret är!


Av Hanna Boman - 26 juli 2012 08:03

Nu testar jag att uppdatera min blogg med mobiltelefonen.Hoppas att det funkar! Men jag känner ju redan nu att det här ska jag nog inte göra till en vana. Kommer att ta alldeles för lång tid.Då är det betydligt lättare att sitta vid datorn och skriva.Men nu har jag ju gjort att test att skriva med mobilen i alla fall.Tja, kändes väl ganska okej trots allt!/Tjing

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards