Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Hanna Boman - 27 juli 2012 23:26

Jomen, det var ju först bestämt att brorsan och jag skulle ta oss ut till Öland på en liten utflykt.

Hm, men eftersom vi var väldigt sena i starten på morgonen så fick det bli att vi hamnade i Kristianopel istället.

Vi hade lite fika med oss som innehöll lite mackor & kaffe & LOKA naturell (till mig) & Remi Mint. Efter att vi hade fikat klart så var vi till Morfars grav och tittade till den lite.

Därefter tutade vi och körde till Lavendelgården för att titta  och dofta på lite lavandel. Fint var det!


På hemvägen sen så åkte vi ut till Sturkö för att äta kroppkakor, fast när vi kom dit så var dem slut. Så vad fick vi göra då? Jo, vi åkte till PIZZAHUSET i Lyckeby och köpte en varsin pizza.

Jag tog då en QUATTRO STAGIONI som jag tycker är riktigt god, mums!


Sen efter det så var väl denna utflyktsdagen slut! Sol och fint väder hade vi ju också hela dagen icke att förglömma, hehe! 




 


 


  


     

Pizza: Quattro Stagioni


 


 




Av Hanna Boman - 27 juli 2012 11:05

I måndags var jag inne på KICKS och köpte mig en helt ny rakhyvel. Tänkte att det kunde vara dax att uppgradera sig lite. Och den är typ hur bra som helst, har nog aldrig haft någon bättre tidigare.

"Gillette Venus ProSkin Moisture Rich"



   


 


      

Den gamla hyveln:

Gillette Sensor Excel

for women





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards