Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Hanna Boman - 19 augusti 2012 22:51

Efter fyra dagar utan nåt cyklande så blev det återigen en tur framåt den sena eftermiddagen. Som vanligt cyklade jag Borgmästarekajen mot Sunnavägen och bakom Tullskolan sen ner mot Blåport och in emot stan igen. Fast stannade till en snabbis vid Willys för att handla lite.

Därefter blev det raka spåret hem igen och cyklade då förbi Varvsmuren. Var hemma igen stax efter klockan sju.

En helt galet skön cykeltur med ljuvligt väder, som man bara vill ha mer av!


Hoppas på flera fina dagar med sköna cykelturer. Skulle vilja kunna komma på fler håll att cykla, men jag har visst inte så värst bra fantasi på det där. I så fall får det väl bli en tur utanför Trossö eller liknande.


/Kram & Godnatt

Av Hanna Boman - 19 augusti 2012 12:43

Vilken fantastiskt fin gudstjänst jag har varit på idag. Man blir bara så tacksam och glad av att gå på gudstjänster ibland och idag var en sådan dag!

Dagens predikan handlade om tacksamhet och det var Louise Sundkvist som höll i den och den var så bra!

TACK!

Självklart var det ju även en hel del lovsånger och även det gör mig glad och varm i hjärtat!

Elin Mikmar sjöng även ett par fina sånger och spelade till också, bra och fint gjort!


TACK för en fantastiskt fin oah bra gudstjänst! 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards