Alla inlägg den 17 april 2013

Av Hanna Boman - 17 april 2013 22:11

Ojojoj, jag har ju även varit ute i kyrkan och varit med och sångövat ikväll. Hmm, första gången på fyra veckor som jag var där nu och "visade" upp mig.

Brukar vara väldigt trött efter att ha badat innan, så därav anledningen till att jag inte varit med på så värst många gånger. Fast nu tänker jag nog säkert vara med på de flesta övningarna fram till sommaren. Får ju se lite på om jag känner att orken inte orkar vara med, för då tänker jag nog inte komma.

Finns en del som sagt det till mig tidigare och de orden ska jag försöka tänka på både en och två gånger innan jag bestämmer mig för något.

Men den här gången var det roligt att sjunga i alla fall, när jag inte var så urlakat trött!


/Kram & Godnatt










 

Av Hanna Boman - 17 april 2013 22:03

Jajemen, idag var jag i badet i vanlig ordning. Det var bara förra veckan som jag var lite off i min planering där, hehe!

Skönt var det att komma i bassängen och plaska lite. Oups, denna gången gjorde jag ju mitt program till punkt och prickar (nästan).

Ganska lagom mycket folk idag också, så ibland var det inte så himla lätt att göra övningarna fast jag gjorde ju dem ändå ju!

Sen så tog jag på mig Wett-västen och bara flöt omkring. Även det är skönt att få göra efter att ha varit aktiv med övningar och annat.


/Tjingeling



















 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards