Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Hanna Boman - 23 maj 2013 12:59

Även denna dag har det varit en sväng till Viktväktarna, eftersom det är ju torsdag och jag hann även att ta mig till morgonklassen desutom!

Vad pratades det om idag då? Jovisst, det pratades om grillning och vad man har för något i protein bland annat. Och där kanman ju ha en hel del, eller hur?

KÖTT & FISK

Kött med Mättnadsfaktor

  • Ryggbiff
  • Fläskfilé
  • Kycklingfilé
  • Lammfilé
  • Rödspätta

Kött utan Mättnadsfaktor

  • Entrecoôte
  • Fläskkarré
  • Kycklinglårfilé
  • Lammbringa
  • Hälleflundra

Jaha, och vad visade vågen idag då när jag ställde mig på den? Jodå, det gick väl bra denna veckan också eller nästan i alla fall!

Den stannade på 59,3 kg och det resulterade ju då i -0,4 kg. Men hur var det med MÅLVIKTEN egentligen, skulle inte den vara på 60 kg? Jodå, visst skulle den väl vara det?

Fast jag är nöjd ändå, eftersom jag fortfarade håller mig inom JÄMVIKTEN!

Bra jobbat Hanna!


 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards