Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Hanna Boman - 11 juni 2013 18:35

Ännu en liten permis idag under eftermiddagen för att träffa alla goa arbetskamrater i matsalen på jobbet. Då blev vi bjudna på 3-rätters middag.


 

 

 

Förrätt: Tre små Canapéer med olika röror
Huvudrätt: Hjortsstek med sky & potatiskroketter & varma bitar paprika
Dessert: Limesorbet med jordgubbar & kaffe till










   



 






En riktigt god meny som kockarna har fixat och gjort, mums vad gott det var! :)


Sedan inte nog med det, så var det ju självklart lite firande av ett antal som fyller år under hela tiden i sommar. Sen så fick jag en fantastiskt fin blombukett som tack för dessa två månader som jag varit där.

STORT TACK för en fantastiskt fin och mysig eftermiddag! :)





 

Av Hanna Boman - 11 juni 2013 13:17

Yes, jag fick permis för att få vara med på skolavslutningen i Wämöparken för klasserna F-2.
En sådan riktigt go och skön känsla, nu när jag har fått lära mig känna 23 barn. Då skulle det varit väldigt trist om jag inte fått vara där, så nu känns väl som att även jag har SOMMARLOV!
Vädret var fantastiskt fint och efter avslutningen sedan så blev det lite picnic i gröngräset, mums! :)

Dessvärre inga bilder, men det får vara så för den här gången!





/Kram

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards