Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Hanna Boman - 14 augusti 2013 20:23

Idag så har Julia varit här i några timmar.
Riktigt roligt, för nu var det ett bra tag sedan hon var här!
Vad gjorde vi då?
Hm, det första som Julia gjorde var att sätta sig vid min dator...hehe, lite typiskt henne ibland!
Men det gjorde inte så mycket.
Efter att vi hade "lekt" lite med datorn så var det dax att fixa lite gott och då blev det ju förstås "Chokladmousse med crisp". Sen hade jag fortfarande kvar några "Gula rutor" sedan hon var här sist som vi också tog fram.
Eftersom Julia hade spelet "UNOspin" med sig så spelade vi det några gånger också plus att vi även spelade en omgång "MaxiYatzy" och det spelet tillhör då mig, fast vi hann inte spela klart tyvärr men får se till att spela klart nästa gång helt enkelt!


TACK för idag Julia för att du kom! :)


 








Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards