Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Hanna Boman - 15 augusti 2013 22:33

Ojdå, nu så är jag visst tillbaka till viktväktarna på torsdagarna igen...för det är ju torsdag idag. Ja, nu är "sommartiden" över och då är även torsdagen också öppen, den dagen som jag brukar gå på ju...om inget annat kommer emellan.

Vad pratades det om idag? Jomen visst, det pratades om vilt & jakt. För nu börjar jaktsäsongen för de som är jägare. Och det finns ju mycket vilt att jaga, och det säger jag som inte är jägare. Hmm, hur tänkte jag nu?

Men i alla fall så finns det ju en hel del som; älg & rådjur & vildsvin. Sen fanns det ju en hel del av medlemmarna som hade någon som jagade antingen i släkten eller någon annan.


Sen kommer ma ju till det här med vad vågen sa då jag ställde mig på den, fast Rolle var lite busig idag och ville ställa sig där före mig. "Busiga Rolle, hmm!"

Men när jag sedan ställde mig där så visade vågen 60,6 kg och det resulterade till +0,1 kg denna gången.


Ajaj, det var väl ganska bra ändå Hanna...jodå, jag är nöjd, fast ville väl ha ett minus.






   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards