Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av Hanna Boman - 29 augusti 2013 21:25

Yes, jag kan ju faktiskt börja med det att jag tog cykeln till viktväktarna denna soliga torsdag.

Skönt var det! 

Vad pratades det om idag då om inte "röda zoner" alltså vad äter man för mycket av som man kanske inte märker eller tänker på alla gånger.

Usch, man jag kan väl inte direkt sätta fokus på vad jag äter för mycket av. Men visst är det väl ett och annat ibland, fast inget som jag kan specificera så värst mycket på just nu, hehe!

Hm, jag försöker att tänka...fast neej, jag kommer inte på något!


Jahaja, och vad berättade vågen idag när jag ställde mig på den? Jodå, idag var den snäll och visade 61,0 kg så det blev ju -0,5 kg.

Hmm, hur har jag tänkt denna veckan nu då? Joo, men jag har väl tänkt mycket mer på vad jag har stoppat i munnen för att slippa komma dit och få betala. För det vill jag ju inte!


Så bra jobbat denna veckan Hanna, och fortsätt så...även om du nu är GULDMEDLEM och min MÅLVIKT var ju 60 kg 





 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards