Alla inlägg den 4 september 2013

Av Hanna Boman - 4 september 2013 21:37

Nu så har väl hötterminen satts igång på allvar?

Barnkören sattes igång för en ny termin i kyrkan ikväll klockan 17:30.

Och jag var ju där redan då, fast jag inte riktigt behövde.

Men lite fika & kaffe är ju inte fy skam innan klockan signalerar att vi i Surpraise ska börja ta ton och även detta då första gången efter sommaren. Hmm, jag kanske skulle hållt tyst...eftersom jag fortfarande är förkyld, men jag har ju väldigt svårt för att vara helt tyst. Så då nu ikväll när jag kommit hem nu så har det ju varit en hel del hostattacker emellanåt.

Men det var verkligen kul att sätta igång att sjunga igen, även om det nu då till en början blir varannan vecka. Fast sen efter det första framträdandet vi har i oktober så är det återigen varje vecka som tidigare då.



/Tjingeling



 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards