Alla inlägg den 5 september 2013

Av Hanna Boman - 5 september 2013 21:12

Nu så har jag varit på viktväktarna igen, eftersom det är ju torsdag. Och även denna gången så tog jag cykeln och cyklade dit. Jag hade väl annars tänkt att ta benen och traska bort, men ändrade mig ganska så fort!

Varför inte cykla när det fortfarande är så skönt "sensommarväder"?

Vad pratades det om ikväll då? Det pratades om rutiner och vilka rutiner man ska skapa.

Hm, om det finns några rutiner man kan skapa...(tänkte mest på mig själv här nu).

Men det bästa är ju att



SKAPA EN ENKEL RUTIN

Bestäm dig för att fokusera på en ny rutin den här veckan,

en rutin som känns enkel. Ofta tänker vi kanske att det

är bäst att förändra det svåraste först, men forskarna

menar tvärtom - ändra det som är enklast först!

De enkla rutinerna blir då något man bara gör, vilket gör

att man snabbt tycker att det är lätt att hålla sig till programmet,

vilket i sin tur leder till att självförtroendet stärks,

och det är bra!


Sen så kommer vi väl till det här med vad den däringa vågen sa då jag ställde mig på den idag, hmm!

Det var väl inget sådär lysande resultat, men ändå. Den bestämde sig för att stanna på 61,2 kg och då blev ju det +0,2 kg. Inte riktigt vad jag kanske hade förväntat mig kanske, men får väl bli en lite bättring till nästa vecka helt enkelt.


Bra jobbat ändå Hanna! 




   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards