Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Hanna Boman - 1 februari 2014 22:20

Jahaja, nu då så är denna cirkusen igång igen och ikväll var det första deltävlingen som gick av stapeln i Malmö.

Programledare var eller är då: Noir el Rafai & Anders Jansson. Ett helt okej programledarpar tror jag nog om jag får säga vad jag tycker, hehe! Och det får jag väl?


    


Startordningen för den här kvällen:


YOHIO - To The End (kom direkt till finalen)

Mahan - Aleo

Linus Svenning - Bröder (andra chansen)

Elisa Lindström - Casanova

Alvaro Estrella - Bedroom

Ellen Benidiktson - Songbird (kom direkt till finalen)

Sylvester Schlegel - Bygdens son

Helana Paparizou - Survivor (andra chansen)


Och vad tyckte jag om kvällens låtar då? Var de något att ha egentligen, eller? Jodå, det var väl relativt okej. Eeeh, att Yohio skulle komma direkt till finalen var väl nästan "förutbestämt"...eller vad?

Jag kan ju inte säga att jag är ett stort fan av Yohio, men jag var inte med och röstade...så därav anledningen kanske? Hehe, nejdå...skulle nog bli han ändå tror ju jag.

Överhuvudtaget ett bra starfällt tycker jag väl nog trots allt ändå!



    





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards