Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Hanna Boman - 11 februari 2014 23:04

Ikväll var det då dax för Cafékväll igen, eller hur man ska formulera sig. Men det var väl ett tag sedan vi hade det sist och den här gången var det fjärde budet som vi gick igenom.


~~Hedra din fader och moder, på de att det ska gå dig väl

i ditt land. Visa respekt för dina föräldrar!~~


Hehe, självklart så var det ju även Café med diverse grejer. Och jag handlade lite av varje, två mackor & en mugg the & en liten hallongrotta. Gott, minsann! 


   




On The Road var även hos oss ikväll och spelade, eller en minimal skara av dem i alla fall...hehe, nämligen två stycken.


   


    

Ett Drama spelas upp av Dramagruppen




 


TACK till de som stod i Cafét ikväll och fixade fikat! 

Av Hanna Boman - 11 februari 2014 17:19

Plaskeliplask, haha! Jovisst har jag varit och badat även denna dag ihop med inte så värst jättamånga ungar denna gången, men ändå så skönt att vara i och bada...denna riktigt regniga dag. Jag tror nog att det har regnat i stort sätt hela dagen idag av och till.

Men då är det minsann riktigt skönt att krypa ner i en varmvattenbassäng. Några längde simmade jag ju i alla fall och sen flöt jag omkring i "min" Wett-väst som jag tycker är så skönt

Jag vet inte, men nästa vecka kanske jag ska ta mig i kragen och göra lite av mitt träningsprogram också. Jag är väl egentligen sådär jätteduktig på att göra eller hålla på med det, men nu kanske jag ska sätta igång.

Hmm, det här kändes väl ändå "lite" dumt att skriva här...då jag vet att det finns en och annan som läser min blogg!


/Tjingeling









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards