Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Hanna Boman - 1 mars 2014 23:56

Jahaja, då har man även sett Andra chansen av Melodifestivalen som var i Lidköping denna kväll.
Jag vet väl inte riktigt vad jag ska tycka om denna omgång, känns nog lite som en repris till de tidigare deltävlingarna...hehe, känns lite pinsamt att skriva det här...men jag somnade och vaknade då alla åtta bidragen var spelade.
Hm, lite typiskt mig kanske att somna.

Men det här var startordningen:
Ammotrack - Raise Your Hands
Linus Svenning - Bröder (kom till finalen)
JEM - Love Trigger
State Of Drama - All We Are
Ellinore Holmer - En himmelsk sång
Martin Stenmarck - När änglarna går hem
Helena Paparizou - Survivor (kom till finalen)
Outtrigger - Echo

Jomen så såg det ut för denna kvällen, och är jag nöjd då? Nja, kanske lite trots allt!

Usch & fy, men nu så blev det ett väldigt kort inlägg...eftersom jag nu då "måste" mobilblogga.

Så dessvärre inga bilder eller så, men får fixa det senare!

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards