Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Hanna Boman - 26 mars 2014 16:18

Yes, idag så har Pappa och jag varit på lite sightseeing först på Jysk för att kolla på och även köpa en ny skrivbordsstol.
Den gamle jag hade gick typ i strejk för ett tag sedan och ville inte höja sig ett dugg alls.
Så nu har jag en helt sprillans ny stol istället och kommer kännas så bra!

Sen så blev det ett besök in på Biltema också, första gången för mig!
Jag hade sett ut nånting på hemsidan som jag ville ha som något typ "hjälpmedel" att ha i köket, men kunde inte nu för mitt liv komma på vad det var.
Jag kollade även på en av deras datorer där, men inte en där kunde jag hitta det. Men det går väl fler "tåg", så jag kommer kanske på det senare vad det lider.

Fast jag hittade ju lite annat smått & gott där inne, så helt tomhänt gick jag inte därifrån.

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards