Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Hanna Boman - 27 mars 2014 21:39

Jodå, visst har jag varit till Viktväktarna även denna veckan...varje vecka är ju jag där så varför inte denna då?
Vad pratades det om den här veckan?
Jovisst, det pratades om FRUKOST!
Och det var det som jag lärde mig äta då jag började på Viktväktarna...ungefär ett halvår senare bara, men jag gjorde det och kan ju absolut INTE nu tänka mig att gå hemifrån utan FRUKOST i magen. :)
Men vad äter man till frukost då?
Joo, vi fick ju rabbla upp en del saker som Stina sedan skrev upp på tavlan.
Då sas det bland annat; havregrynsgröt & ägg & fil & frukt & yoghurt & hallon & blåbär & naturell müsli & kaffe.
Jaa, och det var ju en hel del!

Jahapp, och vad visade den "usla" vågen då jag ställde mig på den då? Nejdå, så himla usel var väl inte vågen ändå.
Utan den visade väl helt rätt som alltid, hehe! ;)
Vågen visade då helt enkelt 61,3 kg som då resulterade i +1,1 kg.
Hoppsan då, vad har hänt nu?
Det där var ju ett riktigt plus, så lär väl få bli minus till nästa vecka då...eller?

Eh, relativt bra jobbat denna veckan ändå Hanna! :)

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards