Alla inlägg under mars 2014

Av Hanna Boman - 23 mars 2014 13:31

Vilken fantastiskt fin och rolig gudstjänst. :)
Barnkören Joyful sjöng och sen var det en liten tävling där barnen fick göra charader som hörde våren till förstås, denna fina vårdag. :)

TACK för en fantastiskt fin & go gudstjänst! :)

Av Hanna Boman - 22 mars 2014 22:28

Idag har det varit sedvanlig Vårfest i kyrkan med försäljning av allt möjligt.
Bröd & kakor & godis & lotteriförsäljning också förstås.
Men inte nog med det för det var ju även caféförsäljning med en massa goa kakor och även lyxiga smörgåsar.

Barnkören hade en fin och bra repertuar med en massa svängiga sånger. De är så himla duktiga på att sjunga och alltid lika roligt att höra dem. :)

Sen så var det ju förstås lotteridragning, men jag vann inte något. Hehe, köpte inte så mycket lotter heller!

Efter att det var klart så blev det Andakt och Östlunds trio jazzade loss. Riktigt bra! :)

TACK alla som har jobbat och fixat med denna dagen! :)

Av Hanna Boman - 21 mars 2014 23:20

Ojojoj, ikväll har vi verkligen haft soffhäng med en massa gosedjur i mysrummet. Riktigt mysig kväll helt klart! :)
Medans detta var så kollade vi på en film också och det var väl tur att det bara var EN fin, för då kunde ju jag hålla mig vaken hela filmen...hehe! ;)

Efter vi hade kollat klart på filmen så var det då dags för fika och lite annat än bara "filmsnacks".

/Tjingeling


 









 



Av Hanna Boman - 20 mars 2014 21:53

Jahaja, vart har jag varit idag om inte hos Viktväktarna?
Denna veckan så pratades det om:
"Vad använder du din veckobonus till?"
Och veckobonusen är ju det där "lilla" extra, eller det som inte räknas som "mättande mat".
Så det var ett väldigt roligt möte idag, för det var en som typ pratade om att hennes veckobonus verkade vara vin och det bara på helgen.
Veckobonusen är 49 ProPoints som då är extra förutom sina dagliga som man "måste" äta, om man inte då har mättande dag.

Eh, och vad sa vågen idag då när jag ställde mig på den?
Jooo, den var snäll. Nu är väl detta första gången jag skriver det här.
Men vågen visade plus och det gjorde mig glad.
Vågen visade 60,2 kg och blev ju då +0,7 kg.

Så bra jobbat den här veckan då Hanna! :)



 

Av Hanna Boman - 19 mars 2014 23:14

Jaha, även denna kvällen så har jag varit på sångövning.
Längesen som jag var ute på en Surpraise-övning också ärligt talat, men kan ju kanske bero på att vissa veckor blir det inställt av olika anledningar...för annars så ska det ju vara övning varje vecka.
Alltså jag vet väl inte riktigt vad jag ska skriva mer nu, så då är det kanske lika bra att skriva.

/Tjingeling &Godnatt

Av Hanna Boman - 18 mars 2014 22:13

Oooh hjälp, det var ju riktigt längesedan som jag var på en körövning med Second Voice.
Men nu så tyckte ju jag att det var dax igen och det var roligt. :)
Och som vanligt var det ett skönt gäng som sångövade. Alltid många som kommer på övningarna och det är ju det som gör att det är så roligt! :)

/Tjingeling

Av Hanna Boman - 16 mars 2014 21:18

Idag efter gudstjänsten så hade vi ett MUS/styrelsemöte.
Och självklart så får jag ju inte skriva något här vad som sas eller vad som beslutades.

Men en fantastisk fin och goo fika var det som Tina & Sören ansvarade för, mums! :)

Av Hanna Boman - 16 mars 2014 20:39

Idag så var det en fanrastiskt fin Nattvardsgudstjänst.
Även sång och musik av Linnéa & Markus, ja... Markus satt vid flygeln och Linnéa sjöng! :)
Och sen var det ju förstås predikan av Violet Andersson också, inte att förglömma! :)

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards