Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Hanna Boman - 6 maj 2014 23:48

Jajemen, denna kvällen har det varit körövning igen eftersom det är ju tisdag. Nu så över vi för fulla muggar inför Vårkonserten som kommer äga rum den 24 maj i Pingstkyrkan och då ska orkestern också vara med och spela, fast var dock inte med ikväll då. 

Denna kväll fick vi fylla i en enkät om hur vi tyckte att detta läsåret har varit att vara med i Second Voice eftersom kören sattes igång i höstas, så har nu snart ett helt läsår gått.

Och självklart var det anonymt, så ingen vet t ex vad jag skrev eller inte skrev...hehe!

Sånt kan ju vara rättså skönt att ingen vet vem som skrev vad på sådana frågor, eller hur?


/Tjingtjong

Av Hanna Boman - 6 maj 2014 23:39

Jodå, idag tog jag mig till badet i vanlig ordning...till skillnad på hur det då var förra veckan, hehe!

Men som nästan alltid så är det skönt att komma i det varma vattnet, fast inte alltid så lätt att simma längder då det är folk ivägen nästintill hela tiden nånstans.

Även denna gången så vet jag ju inte hur många längder jag simmade, för ajg kan ju inte räkna...eller hur det nu är. Hmm, det blir ju aldrig en längd utan uppehåll och då blir det ju lite svårt att räkna dem om man säger så.


Skönt var det i alla fall att få hoppa i plurret, eftersom det nu var ett tag sedan för mig nu då.


/Tjingeling









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards