Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Hanna Boman - 5 juni 2014 22:33

Ojoj, då var det ju dax för ett inlägg om Viktväktarna igen. Nu var det ju mer än en vecka sedan sist, hehe!

Men vad handlade denna veckans möte om då? Jodå, det handlade om; "Hur har du koll?"

Och vad den frågan betyder då kan man väl egentligen förstå va, eller hur? För det handlar ju om "Matkollen". Om man har koll på vad man stoppar in i munnen vad det gäller maten då.


"Väga mäta"

"Visuella"

"Avslappnande"

"Värdslösa"


Jaha, och vad talade den där "usla" vågen om idag då när jag ställde mig på den? Hm, jag skulle ju kunna tala om vad vågen här hemma visade då jag ställde mig på den. För jag var lite osäker eller sådär innan jag begav mig hemifrån idag, så då var jag ju bara tvungen att testa hemma först. Och då visade den faktiskt 61,5 kg som då skulle resultera i +0,3 kg. Men tänkte sedan att Stinas våg visar "säkert" inget plus, för så har det ju varit tidigare...så sin egna "hemmavåg" ska man tydligen inte lita på.

För Stinas våg visade ju faktiskt 60,9 kg och blev ju då förstås -0,3 kg. Så mycket bättre, än att det skulle vara plus...hehe!

Jag talade ju även om för Stina att jag hade provställt mig på vågen hemma innan idag. Hehe, och vad svarade hon på det då? Jovisst, att sin våg hemma ska man aldrig lita på...utan det är vågen där som stämmer. Och det har hon ju sagt åtskilligt många gånger tidigare också, tada! 


Så bra jobbat denna veckan då Hanna!  





 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards