Alla inlägg den 13 juni 2014

Av Hanna Boman - 13 juni 2014 23:20

Yes, det var vad som stod på programmet ikväll och det var en helt okej kväll.

Vi kollade på en hel del konstiga och läskiga Youtube-klipp kvällen till ära. Sen var det väl lite prat om att det skulle spelas en omgång rundpingis, men det blev visst inte så. Ett gäng stod i köket och bakade pizza som blev så ljuvigt goda för min hungriga mage i alla fall.


Hehe, nu är det väl så att jag inte har någon större koll på vad de sysselsätter sig med nu...men jag vet ju i alla fall att de kommer ligga över ett gäng tonåringar i kyrkan inatt i alla fall. Fast har ju väldigt svårt och tro att de ligger och sussar kudden nu, hmm!



 


 

Av Hanna Boman - 13 juni 2014 12:21

Igår så var det studentfirande av två stycken glada ungdomar från kyrkan och vi alla eller nästan alla anslöt oss först till Tomas och hans firande.

Där serverades det grillat av olika slag, revben & rostbiff & kyckling. Sen var det ju även kladdkaka & kaffe till efterrätt också. Gott!



 

GRATTIS Tomas!


 



 


 



Efter det så tog vi oss bort till Sofia och hennes firande, med ännu mera mat!

Smörgåstårta som var god, sen var det ju förstås kaffe & tårta också.


GRATTIS Sofia!



 


 



  




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards