Alla inlägg den 11 september 2014

Av Hanna Boman - 11 september 2014 21:50

Jahaja, så var det ju viktväktarna denna veckan också...eftersom det är ju torsdag.

Vad pratades det om på mötet den här gången då?

Jomen visst, det pratades ju om: "Vad är sant & Vad är falskt?"

Hehe, det finns ju faktiskt en hel del som är både sant & falskt vad det gäller viktminskning.

Eeeh, det finns ju en hel del myter om viktminskning om man säger så.

Justja, det var ju det mötet handlade om idag efter att jag nu då kikade in i Veckans Viktiga.

Det bladet är faktiskt väldigt bra, då man ska referara och sammanfatta mötet i korta drag ibland.


Jamen då, vad talade vågen om idag då det var min tur att ställa mig på den? Hmm, precis som jag skrev i förra veckans inlägg...så hjälper det att bli lite #argpåsigsjälv då det var ett plus som fick göra att jag fick betala.

Jippi, så denna veckan blev jag ju vän med vågen igen då den visade 60,9 kg och resulterade i -1,3 kg.

Hehe, det kanske är så att jag ska försöka vara lite #småarg på mig själv varje vecka...så slipper jag betala alls.

Njaej, kanske inte riktigt...men tänka betydligt mer på vad jag stoppar i munnen. Yes!     






 




Av Hanna Boman - 11 september 2014 15:51

Jajemen, efter jag hade varit nere på Arbetsförmedlingen då...så var det ju dax att ta sig upp till Espresso House och träffa Stina där för att luncha.

Mmm, det var en mysigt goood lunch. Och eftersom det var eller är ett så fantastiskt skönt väder, nästan som att sommaren kom tillbara ju så satt vi ute på uteserveringen.


Vad åt jag då? Jo, jag valde en Ceasarsallad med kyckling & bacon och det smakade ju inte fy skam alls...riktigt gott!


Sen så satt vi ju där och som vanligt pratade om både det andra och tredje, mysmysmys på hög nivå! 



TACK bästa Stina för denna mysiga lunchstund tillsammans med dig idag! 





    

Av Hanna Boman - 11 september 2014 15:17

Jahaja, så har jag varit på Arbetsförmedlingenför första gången på jag vet inte rikitigt när...men det var ju i våras i alla fall, så någon större minnesförlust har jag ju inte ändå.

Jag satte mig vid en dator och försökte logga in, men det funkade inte som jag hade hoppats på och det var ju då för att jag varken kom ihåg min användarnamn eller lösenordet. Så det fick jag hjälp med och fick ett nytt lösenord.

Fast det roliga var ju faktiskt att användarnamnet kom jag ihåg, och jag tror väl att jag kom ihåg lösenordet också...men det ville aldrig fungera bara, så fick då ett nytt lösen.

Sen så kunde jag logga in och inbillade väl mig att jag skulle få lägga in alltihop från början igen, men behövde inte så det kändes ju riktigt skönt om man nu säger då...yeaaah! 


Hehe, anledningen till att jag tog mig ner där nu då var väl lite för att visa att jag lever och det vet dem väl i och med att jag har ringt och pratat med dem ett par gånger under senaste tiden.

Men jag tyckte ändå att det kändes okej att ta sig ner dit idag!







   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards