Alla inlägg under oktober 2014

Av Hanna Boman - 2 oktober 2014 12:48

Ojojoj, nu undrar ju jag verkligen vem som har slagit mig i huvudet...med tanke på att

jag varit tillbaka på gymmet även idag.


Men jag tycker ju att det är roligare och roligare. Sen så går det bättre och bättre också, tjohoo!

Hmm, men den däringa Crosstrainern har jag väl inte blivit riktig vän men än...eller? Joo, idag så bad jag faktiskt om hjälp efter en stund för att få igång den, men man ska ju trampa ett bra tag innan den går att sätta igång och då börjar ju jag redan bli trött i benen. Oups, det är ju inte alls länge som man trampar innan man sätter igång den!

Så idag så testade jag på att gå på Gåbandet istället och det var väl betydligt mycket lättare egentligen, fast enligt instruktören som jag haffade lite lätt utanför tyckte att jag inte behövde värma upp så mycket, för jag är ganska så uppvärmd efter att ha gått cirka en kvart från bussen...alltså jag är ganska så blöt på ryggen redan då och har lite rosiga kinder, hehe!

Men samtidigt så vill jag ju göra något inne på gymmet som uppvärmning också, fast får väl se...nån gång så kommer jag nog att göra det, tada!

Annars gick maskinerna helt okej idag och nu hittar jag ju utan att irra omkring där som en "yr höna", kändes lite "småjobbigt" i lördags då jag var där första gången helt ensam.


Men nu så känns det som att jag är igång, det här kommer bli så himla bra...yes!    









 




 



  








Av Hanna Boman - 1 oktober 2014 22:48

Jodå, ikväll så var det minsann övning med Surpraise igen...var ju två veckor sedan sist, men "alla" som dock inte är så många kommer ju i alla fall. Denna gången var det sista övningen innan vi ska sjuna på gudstjänsten på söndag den 5 oktober.

Vi kommer att sjunga fyra sånger och det var de sångerna vi traggkade ikväll, vilket gick bra. Wow, vi var hela tre sopraner...två altar och en tenor.


Oups, detta inlägget blev visst lite kort...men så får det la bli ibland!


/Tjoflöjt

Av Hanna Boman - 1 oktober 2014 14:32

Igår så promenerade jag in på InterSport för att bl a köpa mig en vattenflaska och sen blev det två stycken T-shirts också, för att ha då jag tränar...för nu känns det ju som om jag har blivit "träningsnörd" så då ville jag köpa lite "snygga" tröjor plus en vattenflaska också.




   



 




 









Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards