Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Hanna Boman - 17 januari 2015 22:31

Oooho, idag eller vid varje MUS-möte så brukar vi få ett varsitt kort som det står någonting på...t ex

"Berätta en valfri historia ur ditt liv", men denna dagen så var inte korten med...utan jag fick äran att plocka hem appen till min mobil och vara lite lekledare.

Jag visste inte ens om att det fanns en app till detta, så nu kommer den appen finnas kvar i min mobil. Jippi!




 



 





~~TIPS till er som kanske skulle vilja ladda hem appen, så

heter den bara kort och gott "MORE THAN ONE STORY"~~






Av Hanna Boman - 17 januari 2015 22:10

Jahaja, och då har vi haft årets första MUS-möte idag/kväll hemma hos Nelssons i vanlig ordning. Alltid lika trevligt och roligt att detta har blivit en tradition (att årets allra första MUS-möte alltid är hemma hos Nelssons).

När vi har detta mötet så blir vi alltid bjudna på mat, så det är ju bra om man kommer hungrig tills dess...haha!

...med andra ord så blir det inte bara vanligt "mack-fika". Jahapp, nog tjatat om detta nu va?

Som vanligt så vet jag att jag inte får skriva här om några fattade beslut, och tänker inte göra heller. Men jag kan ju tala om att vi fick gigantiskt "gomatfika", kan man säga så? Eeh, annars har jag nu kommit på ett nytt ord...hahaha!




 


 



TACK för ett trevligt MUS-möte med go mat och mumsigt fika dessutom! 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards