Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Hanna Boman - 18 mars 2015 20:10

Idag har jag återigen varit på Habiliteringen för att träffa sjukgymnaten och även arbetsterapeuten. Hehe, känns som jag har varit där och sprungit väldigt mycket nu den senaste månaden...och det har jag väl också kanske.

Sammanlagt så är det tre gånger i alla fall.

Men idag så var jag där för att de ville göra en CPUP-mätning på mig, låter säkert jättekonstigt och knappt någon som hört talas om det heller kanske. Inte nån av mina läsare, eller?

Men de gör mätning på olika rörligheter på kroppen, som armar & ben & händer & fingrar, allstå i olika vinklar kan man väl säga.

Och detta gör dem en gång om året, så nu var det återigen dax då.

Efter att alla mätningarna var gjorda så frågade jag ifall det var någon skillnad än förra året, och då tänker ju jag på att jag nu har börjat träna på gym. Så en del var bättre än förra året, men inte min högra axel...för den är ju bara lite dum.

Fast det är ju inte så att jag "måste" låta bli och göra vissa dagliga saker på grund av den, men annars inget annat större fel på mig av vad jag inte redan visste typ.






 














 







 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards