Alla inlägg den 25 mars 2015

Av Hanna Boman - 25 mars 2015 19:17

Jajemen, så har det varit Stickcafé igen för det är ju onsdag och varannan vecka är det.

Hepp-hepp, och jag fortsätter ju på min sjal...som inte känns som att den nånsin kommer bli klar, hehe! 

Men nu så känns det ju ändå som om jag har kommit en bra bit på vägen i alla fall, fast vet inte om den kommer bli klar innan sommaruppehållet...men jag har ju kommit igång med att sticka lite hemma ibland också och det gjorde jag ju inte alls i början, så är väl på rätt köl nu i alla fall och tycker det är roligt...fast tycker det är roligare att sitta och sticka ihop med andra, än att sitta hemma alldeles alena typ!





   


 




 

Fika också förstås





 





Av Hanna Boman - 25 mars 2015 18:50

Ojojoj, nu var det ju ett väldigt bra tag sedan som jag var nere på Arbetsförmedlingen...eller kanske inte. Joo, det var ju två månader sen som jag träffade min "nya" handläggare och den där biten...och sedan dess har jag ju inte satt min fot innanför deras dörrar förrän idag som först.

När jag kom dit så bad jag först och främst att få ett nytt "lösenord", användarnamnet kommer jag ju ihåg...men dock inte lösenordet och det var väl inte aktivt nu ändå, utan behövde nog bli bytt eller ändrat för att komma in på deras hemsida och göra lite finjustering av mitt CV. Sen så satte jag ju mig vid en dator förstås och loggade in, för att lägga till lite och sen även göra liten justering på min presentation.

Först när jag hade loggat in där så trodde jag ju att allt jag en gång skrivit in var puts väck, fick lite "hjärtklappning" där ett tag...men allt fanns ju kvar, så det var ju bara då att lägga in en sak till bland anställningarna.

Sen skrev jag ut fem exemplar av detta, så jag kanske kan få till det med att skicka iväg eller lämna över till en del arbetsgivare.

Hmm, en arbetsgivare är redan på g...och kommer lämna in det nu i slutet på veckan.

Men säger inget mer om det nu, utan kommer att hålla tyst än så länge!








 





























Av Hanna Boman - 25 mars 2015 12:20

Tjupptjupp, jodå...visst är det Våffeldagen idag. Men jag tror inte att jag kommer äta någon våffla för det, fast vet ju att det kommer bli imorgon istället. Så jag lär ju inte bli utan i alla fall, hehe!

Samtidigt så kan man ju äta våfflor vilken dag som helst på året, eftersom det säljs ju ute i handeln hela tiden.

Hur äter ni eran våffla?

För mig är det den hederliga med sylt & grädde!




 








Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards