Alla inlägg den 11 april 2015

Av Hanna Boman - 11 april 2015 19:21

Jajemen, idag har jag varit inne och jobbat igen...bara det att i början av veckan så trodde inte jag att denna lördag var min "jobbarlördag", hahaha! 

Men så var det ju visst och efter att ha chattat med en på Facebook i tisdags, då trillade polletten ner hos mig och då kom jag ju på att "Javisstja, detta är ju min lördag som jag ska jobba!"

Dagen idag har gått bra, och nu så har jag varit där ungefär lika många måndagar som lördagar sammanlagt. Åååh, yeaaah...vad tiden går fort att det redan är så mycket eller många gånger.

Nu så kan jag väl knappast säga något om att jag har jobbat med en ny "arbetsgrupp", eftersom jag jobbade ju med dessa för sex veckor sedan också. Eh, någon ny kanske det var...men ingen som jag inte kände eller så.


En riktigt bra och rolig dag att jobba idag, precis som alla dagar egentligen. Roligare att jobba en lördag, oftast mer folk som är inne och fikar & handlar då. Men idag så var det väl lite mindre folk, fast var väl lite också för att det var makrnad i Lyckeby också.










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards