Alla inlägg den 12 april 2015

Av Hanna Boman - 12 april 2015 19:30

Ojojoj, det känns ju som om det var 100 år sedan som jag var på gudstjänst i "min egen kyrka"! Alltså, jag kände ju igen mig och sådär såklart...men kändes ändå hur längesen som helst!


Men vilken fantastiskt fin och bra gudstjänst. Amanda sjöng & spelade så bra som hon brukar göra, ett tag sedan som hon var med nu i just gudstjänsten. Roligt att få höra henne, helt klart!

Sen icke att förglömma så tändes ju "barnens ljus" och då var det ju en liten stund för barnen, men mötesledaren Sören tände bara ljuset och så bad vi "Gud som haver".




 


Och idag så hade vi en "gästpredikant", fast han är ju van vid kyrkan och har predikat eller haft en del kåserier tidigare. Hampus Flyman, han hade en väldigt bra predikan och han är så duktig på att förmedla budskapet på helt rätt sätt! 




 

Amanda Dahl




 

Hampus Flyman









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards