Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Hanna Boman - 12 juni 2015 21:50

Jajemen, självklart så har jag ju varit till Viktväktarna idag också...för där har jag ju inte varit tidigare den här veckan.😊

Och jag skriver ju ALLTID ett inlägg i veckan om detta "spektakulära spektakel"!😜

Det var ju en hel del medlemmar som var där idag, men minns nog inte riktigt exakt hur många vi var...men som sagt så spelar ju inte det någon större roll.


Men vad handlade mötet om den här veckan då? Jovisst, det handlade om MIDSOMMAR för den kommer ju nästa vecka!

Ta kontroll över midsommar

MIDSOMMAR KICKAR IGÅNG SOMMAREN på allvar. Hur vill du att din sommar ska bli? Få en bra start genom att redan nu för en framgångsrik midsommar. Fyll i checklistan i förväg för att ha koll på att din budget räcker under midsommarafton. Om du sparar hela din Veckobonus till midsommarafton har du 75 ProPoints antal till ditt förfogande (beräknat på ett dagligt antal på 26 och Veckobonus på 49).


Hepphepp, detta är väl någonting som inte jag kommer att göra ärligt talat. Utan jag kommer leva precis som vilken dag på året som helst!😊


Men vad visade vågen idag då jag ställde mig på den då? Hehe, med tanke på vad jag har varit och gjort sedan sist jag var och vägde mig sist hos Stina förra tisdagen...så är jag väldigt nöjd med detta resultatet;  59,1 kg som resulterade i -0,1 kg. Jag menar att det hade ju kunnat vara ett "stort plus", men som sagt så klarade jag mig med ett ynka litet minus. TUSEN TACK för detta den här veckan snälla vågen!😊












 



Av Hanna Boman - 12 juni 2015 18:42

Jomen visst, det blev ju en gång till den här veckan som jag tog mig till gymmet. Två gånger på en vecka känns ju bra, med tanke på att jag hade en förträffligt stor och envis LATMASK i mig under en månads tid ungefär!
Detta är tack vare min sjukgymnasts samtal och peppning förra veckan, för tidigare fanns eller var den där LATMASKEN väldigt liten och jag tränade ju jättemycket i höstas & även i början på året här.

Men nu är jag väl igång igen, åtminstone vad som känns NU i alla fall...får väl se hur länge det varar denna gången!?

Gymträningen funkade helt okej även denna dagen och jag tog mig igenom alla maskinerna, vilket känns hyvens BRA måste jag ju säga!?







 







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards