Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Hanna Boman - 16 juni 2015 22:59

Hoppsan, denna veckan verkade gå väldigt fort...för jag har ju redan varit till Viktväktarna.
Hehe, anledningen är ju den att det är stängt på torsdag och fredag...för att det är ju Midsommar och hela den biten!
Så idag har det pratats om "Koll på drycken".
"Vikten av vatten."
Att VATTEN är gratis i ProPoints-värde har man ju alltid vetat, och att kaffe & te utan socker och mjölk också har

0 ProPoints.
Men det finns ju så mycket annat som kostar och är "dyrt" i ProPoints.
Fast jag orkar inte räkna upp de olika just nu, då skulle jag ju aldrig bli färdig...hehe!?

Åååh, javisstja...nu var jag ju nära på att glömma.
Men vad visade den usla vågen idag? För idag var den usel, fast jag har mina föraningar på vad det kan vara...men säger inte mer om detta nu och inte senare heller!
För idag visade den 60,7 kg vilket resulterade i +1,6 kg...men håller mig inom ramarna för att slippa betala någon Veckoavgift i alla fall:

Men detta kommer jag råda bot på lätt till nästa vecka, det lovar jag!













 



 





Av Hanna Boman - 16 juni 2015 14:51

Jajemen, jag har varit till gymmet även denna dagen. Yeeah!
Hehe, vad har hänt??
Jodå, det där samtalet med min sjukgymnast för två veckor sedan hjälpte visst. För nu har ju varit igång tre gånger sedan dess och det känns ju så skönt efteråt.
Idag kände jag inte några motgångar heller över att "Nää, jag tar det en annan dag...finns fler dagar!"
Visst att jag kanske inte kom iväg på morgonen som jag "nästan" hade bestämt, men jag tog mig dit ju och det är ju det som känns så bra!?

Inte så värst många på gymmet idag heller, och då brukar det gå relativt fort att gå igenom maskinerna också vilket även det känns skönt!






 




Av Hanna Boman - 16 juni 2015 10:36

Jodå, igår när jag jobbade så fick jag med mig ytterligare grejer hem!
Tre tekoppar och tre äggkoppar.
Dessa tekopparna har jag sucktat efter nu ett par veckor faktiskt, och de var kvar...tror jag hittade dem för första gången för två veckor sedan kanske.
Och nu så ville dem igår följa med mig hem, hehe! Även tekopparna då också, fast hörde dock inte ihop med tekopparna.
Men spelade ju ingen större roll, eller hur??






   









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards