Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av Hanna Boman - 13 augusti 2015 20:43

Jahaja, idag så har ju jag varit till Viktväktarna igen...en torsdag. Ja, nu har det ju bara varit öppet på tisdagarna innan under sommaren och sommartiden.
Men nu så är det igång igen med samtliga tider;
Tisdagar: 16:30 & 18:30
Torsdagar: 17:30
Fredagar: 12:00
Så nu känns det skönt att man kan välja och vraka igen på vilja tider och dagar, hehe!
Om man nu behöver det, tror väl nog inte att man behöver det direkt va? (var ju bara en tanke som flög förbi här och NU).
Eh, vad ska man säga nu då...om vad den där "usla" vågen visade idag...då jag ställde mig på den?
Alltså, neej...jag var inte ett dugg nöjd, för jag tror ju att det nästan måste vara något fel på den just idag. Psst, vågar jag tala om vad den visade då? Jadå, jag är väl så illans tvungen förstår jag. Eftersom jag alltid varje vecka skriver och talar om vad vågen visar.
Jepp, såhär visade den idag då. 62,5 kg och det resulterade ju då i +1,0 kg!
Så vad fick Hanna göra den här gången, om inte betala veckoavgiften på 130:-?
Ajaj, vad det gjorde ONT i plånboken...fy för sjutton vad less jag är över detta nu, men det är ju bara att skärpa sig jättestort till nästa vecka, eller om två veckor...för det är stängt nästa vecka nämligen!

#Hannaärsupermissnöjdjustnu :(
#skärpningtillnästagångheltklart ;)










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards