Alla inlägg den 5 september 2015

Av Hanna Boman - 5 september 2015 23:32

Jaa, idag har vi haft TILLSAMMANSDAG ute på Olsängsgården i vanlig ordning...vid den här tiden på året!
Fredax-arna startade upp terminen där ute igårkväll med filmkväll/natt, fast gjorde väl lite annat också kan jag nog tänka mig.

Men vi andra av den något lite "äldre staben" kom ut idag på förmiddagen och började med att fika på egen medhavd fika.
(blir dessvärre ingen bild på just det, hehe).

Jaa, jag vet väl inte riktigt vad jag ska skriva och berätta...men tonåringarna hade en lekstund med oss av olika dess slag. :)

Tipspromenad hade vi ju också, eller vad man ska säga!
För det var ju inte några tipsfrågor i den bemärkelsen, utan lite om vad morgondagens gudstjänst kommer handla om imorgon. :)

Självklart åt vi ju också en väldigt god lunch, kött & potatis & sås & grönsallad - mumsfiliba!

Sen så var det ju förstås efterrätt som bestod av glass & blåbär & persikohalvor! :)

Framåt kvällningen sen så vankades det grillspett och då fick man kombinera och plocka ihop sitt/sina egna spett.
Hm, ärligt talat så vet jag inte exakt hur många grillspett jag själv gjorde...men det blev ju några stycken i alla fall!
Alltid gottigt att få göra sitt egna grillspett själv! :)

Efter grillningen så var det då dax för "lägerbål", fast vi satt inomhus.

Och självklart så var det ju andakt också. :)






   






 




 















Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards