Alla inlägg den 8 september 2015

Av Hanna Boman - 8 september 2015 22:16

Idag innan körövning så blev det ett besök på Subway ihop med Rebecca.
Vi bestämde denna träffen via sms igår och sen kom två till.
Jag valde faktiskt för första gången sallad, då fick man liksom samma "innehåll" som när man beställer en macka, men man kände mera mättnad över sallad tror jag.
Visst blir man mätt på en macka också, men detta kändes lite nyttigare på något sätt! :)

TACK för idag Rebecca!




 







Av Hanna Boman - 8 september 2015 09:01

Jaa, igår (måndag) var vi ett gäng volontärer från SecondHand som åkte ner till Helsingborg...och då åkte vi ju riktigt tidigt med buss från Karlskrona.
Eeh, redan klockan 6:10!
Detta var en bra dag med olika bra föreläsningar i deras SecondHand.
Nu var det ju inte "bara" vi från Karlskrona, utan det var folk ifrån andra SecondHand-butiker också...inte en susning om varifrån alla kom, men många skåningar var det ju förstås. ;)

Vi fick ta oss en tur in i deras SecondHand för att se hur de hade det, och samtidigt köpa också om man ville...vilket jag gjorde förstås, som kommer komma in ett "nytt" såklart!

En fin & bra dag hade vi helt klart! :)





 




 



 











Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards