Alla inlägg under oktober 2015

Av Hanna Boman - 5 oktober 2015 14:47

Jepp, idag har jag varit till Arbetsförmedlingen och träffat min handläggare förstås...men även en SIUS-konsulent för första gången.
Jag vet inte, men hoppas ju att detta kommer bli ett jobb så småningom.
Alltså att SIUS-konsulenten och jag kan komma fram till något nu under ganska så snar framtid i alla fall, vad jag känner så kommer detta nog att leda till något fort...eller är jag för optimistisk nu kanske?
Tja, kanske är det så...men jag tycker att han verkar vara en bra SIUS-konsulent för mig. ;)





 

Av Hanna Boman - 4 oktober 2015 18:41

Idag så har vi i Second Voice varit med och sjungit på gudstjänsten, vad roligt det var att sjunga både sånger själva...men även en del sånger ihop med församlingen! :)

Predikanten idag var en gästande predikant och det var Håkan Axell, fantastiskt bra predikan som man ville höra mer av...åtminstone jag då i alla fall! :)

-tyvärr ingen bild på kören, eftersom jag var ju själv med och sjöng- ;)

Sedan efter gudstjänsten så var det kaffe & kanelbulle på "Kanelbullens dag" idag! :)






 






 








     












Av Hanna Boman - 2 oktober 2015 16:34

Ojdå, jag har ju även hunnit med att ta mig till Viktväktarna idag också.
Idag handlade mötet om hur mycket man lägger på tallriken i vikt, och Stina hade både spaghetti & tacochips & potatis & fralla & pasta som hon hade tagit med sig.
Då fick vi känna och gissa vikten på de olika grejerna, och det var ju inte så lätt...men roligt.

Eeh, vad talade eller visade vågen idag då jag ställde mig på den?
Jodå, jag är så glad och god vän med vågen även denna veckan...kan det vara tredje veckan på rad, som jag känner såhär?
Jepp, så är det...för idag visade den 60,9 kg som resulterade i +/-0 kg, och det är ju egentligen där jag ska vara nu då jag är GULDMEDLEM...alltså stå still i min vikt.
Tack så mycket för det vågen, du är min braiga vän just nu! :)

/Tjingeling




 


 

Av Hanna Boman - 2 oktober 2015 15:57

Yes, jag har varit och dragit i maskinerna idag igen.
Jaa, och det blev visst BARA en gång den här veckan...men bättre en gång än ingen gång alls, eller hur? :)

Jaa, så känner väl jag i alla fall.
Och idag körde jag lite Crosstrainer för första gången på jättelänge, fast jag blir ju väldigt fort trött efter bara en jätteliten stund!
Men den är rolig och gillar ju den, helt klart...det kanske minsann är så att jag ska föröka köra den lite mer så jag kan få lite puls nån gång.


Oups, och där sa jag kanske lite väl för mycket! ;)


Men annars gick det helt okej med maskinerna, kändes som att det var lite mer folk än vad det varit sedan jag kom dit efter sommaren. Fast jag tyckte ju ändå att det gick hyfsat bra med tiden och annat.
Eh, brukar ligga på en timma ungefär och höll även denna träningsdag då! :)




 






 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards