Alla inlägg den 8 januari 2016

Av Hanna Boman - 8 januari 2016 22:50

Jepp, även årets första besök hos Viktväktarna idag och i den NYA lokalen...som öppnade upp dörrarna nu i veckan på Skepparegatan 31.
Nu när det då är i början av året, så var det ju i alla fall några NYA och även någon NYGAMMAL medlem!
Vad pratades det om idag då?
Jepp, det pratades om:
"Nytt år, nya möjligheter!"
~~Känns frasen igen, och tycker du att det stämmer?~~

Sen var det även prat om MOTION & MÅL!
Och vad jag nämnde angående MÅL, var ju att "hålla vikten" fortfarande.
Eftersom jag är ju GULDMEDLEM, och då behöver ju inte jag ha några andra särskilda MÅL! :)

Men vad visade vågen idag då, när jag ställde mig på den?
Jodå, den var väl ganska snäll trots allt...för den visade ju ett litet plus.
Så den där "usla" vågen stannade på 60,9 kg som då resulterade i +0,3 kg och det får man väl vara nöjd med?
Jag är ju nöjd i alla fall och det är ju huvudsaken! :)

Idag så fick vi en kokbok vid invägningen också "Goda favoriter --nu med SmartPoints".

Trevligt med något nytt ibland också, särkilt om man inte vet om det från början! :)












   








 







Av Hanna Boman - 8 januari 2016 18:15

Jamen jaa, idag gjorde jag mitt första besök på gymmet för i år.
Och det fick ju bli ett riktigt snabbt pass idag, eftersom jag hade senare en annan grej som jag skulle på.
Men jag körde ändå alla "mina" maskiner, fast var väl kanske inte så jättekoncentrerat...och var visst en maskin som jag inte valde att ta.

Och det känns ju hejdlöst skönt att komma hem sen då man vet att man varit iväg och kollat så maskinerna fungerar! :)






 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards