Alla inlägg den 4 mars 2016

Av Hanna Boman - 4 mars 2016 20:30

Jadå, jag har ju även denna fredag varit bort till Viktväktarna.
Och den här gången känner jag mig betydligt mer motiverad till att skriva detta inlägget, än förra veckan.
Mötet idag handlade om vad man har i skåpen hemma (kyl & frys & skafferi).
Sen fick vi även räkna upp olika proteiner & kolhydrater & grönsaker, som Stina skrev upp framme på tavlan.
Därefter satte vi oss i små grupper och diskuterade vad man skulle kunna få ihop för olika maträtter som t ex går fort.

Jaha, och vad visade vågen idag då jag ställde mig på den?
Jaa, som jag har skrivit tidigare...så är det inte länge som jag är ovän med vågen.
För den här veckan så visade den ju MINUS igen, och det gjorde ju att jag kunde gå ifrån vågen GRATIS igen.
Vågen visade med andra ord idag 61,7 kg som resulterade i -0,7 kg. :)

TACK för det vågen, för nu blev jag ju glad & tacksam igen!







 










 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards