Alla inlägg den 21 maj 2016

Av Hanna Boman - 21 maj 2016 22:37

Nu i eftermiddag/kväll så har vi varit hos Linnéa i hennes sommarstuga i Järnsida (Brömsebro/Bergkvara)

Ett glatt gäng från Café 2 i Second Hand tog oss till Linnéa!

Och där grillade vi goda grillspett och fikade gott, sedan satt vi ute hela kvällen lång...så mysigt & trevligt!

Till våra grillspett så blev det potatissallad & coleslaw & grönsallad. 

Mmm, väldigt gott och så trevligt. Sen så satt vi ute hela kvällen också. Till efterrätt blev det kaffe & "våran ihopkomponerade bakelse" (bara det att jag helt & hållet missade att ta bild på just den).


En väldigt supertrevlig & mysig kväll, fast det kom en hel del mygg senare (och myggen älskar mig, men jag älskar denm inte...så ingen ömsesidig kärlek där inte).




 

Här är vi i full gång och grillar grillspett, så det står härliga till

 

 

 

 

 

 

Min goda "grillspettstallrik"

 

 


TACK alla kära goa vänner för den här kvällen!


  

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards