Alla inlägg den 21 augusti 2016

Av Hanna Boman - 21 augusti 2016 17:03

Jaop, idag så tog jag mig ner till Pingstkyrkan och firade gudstjänst där som förstås började klockan 10. 

Den här söndagen var det gudstjänst med Glimtar från Sommarens läger

Eeeh, hur många läger hade de haft nu i sommar då? Ptja, jag tror väl att det var 4 stycken. Hehe, de sa ju hur många läger...men tydligen inte något som stannade i mitt minne. Men vad spelar det för roll egentlgen?


De hade en lägerkör som sjöng ett par sånger för oss, och det var ju sånger som de har lärt sig under lägerveckan som var nu denna veckan som gått.

Jag tycker alltid det är lika trevligt att få vara med på just denna gudstjänsten varje år, nu vet inte jag hur många gånger jag har varit där...men jag har tagit det som en tradition, att alltid ta mig dit. Punkt slut!  



Sen så sjöng Sarah Törnqvist två sånger också, en i början av gudstjänsten och en i slutet.






 

Sarah Törnqvist

 

 

 

 

 


Lägerkören

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards