Alla inlägg den 5 februari 2017

Av Hanna Boman - 5 februari 2017 16:27

Idag efter kyrkan så fick jag frågan ifall jag hade lust o följa med och äta en lunch ute på Time out.
Och det tackade jag ju inte nej till, vore la dumt...eller hur?
Så jag fick åka dit med Niclas o barnen (Lovisa & Axel & Stina).
Den här gången hade jag väl inte så svårt för att bestämma mig:
Fläskfiléplanka & vatten

Mycket god mat har de där helt klart, mums! :)





TACK Elin & Sören o Kerstin & Maths o Violet o Eva & Lars

Niclas & Lovisa & Axel & Stina för idag!


  


 













 

Av Hanna Boman - 5 februari 2017 14:53

En fantstiskt fin gudstjänst idag som handlade om Frälsarkransen, så nu har man fått veta vad samtliga pärlor står för.

Själv så har jag en Frälsarkrans, men har väl aldrig vetat vad samtliga pärlorna betyder! :)





 


  • Gudspärlan
  • Jagpärlan
  • Hemlighetspärlorna
  • Nattens pärla
  • Doppärlan
  • Ökenpärlan
  • Uppståndelsepärlan
  • Tystnadspärlorna
  • Bekymmerlöshetspärlan
  • Kärlekens pärlor

Vi firade även Nattvard idag också, sen fick man ta sig runt i kyrksalen där det fanns olika stationer om olika böner bland annat!



En mycket fin o minnesvärd gudstjänst! :)









 












 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards