Direktlänk till inlägg 10 mars 2017

Matlagning & storandakt

Av Hanna Boman - 10 mars 2017 23:54

Ikväll så har jag återigen varit ute på Fredax för att vara med om att laga lite mat bland annat.

Eller nej, jag var inte alls i köket o lagade med, utan satt runt det runda bordet

på kyrktorget tillsammans med Jan & Linnéa & Violet!

Men de andra lagade mat i köket, och det blev

Rulltårtepannkakor med tre fyllningar, supergott verkligen!

När klockan sedan närmade sig halv nio, så blev det till att smaka på

dessa läckerheter...tillsammans med några från församlingen som anlände

vid den tiden också! :)



 


Sen när klockan hade passerat nio var det dags att ta sig in i kyrksalen

och vara med om en Storandakt som brukar vara en fredag i månaden ihop med 

församlingsmedlemmar.

Så då sjöng vi en del lovsånger från psalmboken Ung psalm o det var ju 

sånger man kunde sedan tidigare!


Vi fick höra en fin och rolig intervju med Sören & Violet, och det var Violet 

som gjorde intervjun som var väldigt intressant. Mycket man 

inte visste om hans uppväxt och så vidare, väldigt trevligt!




 







 



















 








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 23:12

TEMADAG!   Nja, nu så är väl inte jag riktigt vad jag ska skriva om just den här dagen eftersom jag inte åker buss så värst mycket längre. Men då jag åkte buss, så nog hade man väl sina olika favvochaffisar då man satt/stod och väntade på busse...

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 21:07

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 12:32

Nu så har den första semifinalen gått av stapeln idag av Vi i femman, där det var Musikugglan klass 5A som mötte sin paralellklass så Musikugglan klass 5B där det var lika spännande denna gången om inte lite mer spännande med tanke på semifinal!   ...

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 20:23

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 18:42

Jamen vuílken fantastisk gudstjänst man har varit på den här söndagen, som började med lovsånger tillsammans med lovsångsteamet!   Den här söndagen så hade vi besök, fast det är väl nu lite fel att säga...när han blivit anställd så var det  Sta...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards